مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 10:552017-11-18اقتصادي

ترامپ: می توان میزان خرید نفت و فرآورده های نفتی ایران را کاهش داد


رییس جمهور آمریکا در اطلاعیه ای با بیان این که «عرضه نفت و فرآورده های نفتی در جهان از کشورهایی غیر از ایران به اندازه کافی وجود دارد»، گفت: - رییس جمهور آمریکا در اطلاعیه ای با بیان این که عرضه نفت و فرآورده های نفتی در جهان از کشورهایی غیر از ایران به اندازه کافی وجود دارد ، گفت: بنابراین می توان حجم خریداری نفت و مشتقات آن از ایران را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در این اطلاعیه که خطاب به وزیر امور خارجه، وزیر خزانه داری و وزیر انرژی آمریکا نوشته شده، تاکید کرده است که پس از بررسی دقیق عواملی همچون وضعیت اقتصاد جهان، افزایش تولید نفت از سوی برخی کشورها، ظرفیت اضافی تولید انرژی در جهان و در دسترس بودن ذخائر راهبردی آمریکا به این ارزیابی دست یافته است.

ترامپ برخلاف تعهدات آمریکا طبق توافق هسته ای که بر اساس آن نباید مانع از بهبود و عادی سازی روابط اقتصادی با ایران شود، در این اطلاعیه آورده است که شرایط اکنون به گونه ای است که می توان خرید نفت و محصولات نفتی از ایران توسط موسسات مالی خارجی یا از طریق آنها را به شکل قابل توجهی کاهش داد.

در این اطلاعیه آمده است: به موجب اختیاراتی که توسط قانون اساسی و قوانین ایالات متحده به من به عنوان رییس جمهور آمریکا محول شده است پس از بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: می توان میزان خرید نفت و فرآورده های نفتی ایران را کاهش داد

ترامپ: می توان میزان خرید نفت و فرآورده های نفتی ایران را کاهش داد