مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 10:012017-11-18سياسي

وزیر دفاع تاجیکستان: نیروهای مسلح تاجیک توان مقابله با داعش را دارند


نیروهای نظامی و امنیتی تاجیک توان رزمی کافی برای پاسخ به تهدیدات و حملات گروه های تروریستی از سمت افغانستان را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، شیرعلی میرزا وزیر دفاع تاجیکستان در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش نیروهای واکنش سریع سازمان پیمان امنیت جمعی گفت: نیروهای نظامی و امنیتی تاجیک توان رزمی کافی برای پاسخ به تهدیدات و حملات گروه های تروریستی از سمت افغانستان را دارند.

این مقام بلندپایه وزارت دفاع تاجیکستان با بیان اینکه گروه تروریستی داعش قصد دارد وضع سیاسی و اجتماعی در افغانستان را بی ثبات کند، افزود: رویدادهای ماه های اخیر گواه بر این است که داعش و دیگر گروه های افراطی با استفاده از هرگونه وسیله ای وضعیت سیاسی در افغانستان را ناآرام می کنند و با این روش می خواهند در قلمرو این کشور جای پای برای خود را ثابت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مهم ترین موضوع برای تاجیکستان تغییر و تحول وضع سیاسی، نظامی و امنیتی در افغانستان و تأثیر آن بر امنیت و ثبات کشورهای آسیای مرکزی محسوب می شود.

میرزا تصریح کرد: با توجه به برخی عوامل، خطرات و تهدیدات اصلی برای امنیت کشورهای منطقه از سوی افغانستان به علت تجمع شبه نظامیان سازمان ها و گروه های افراطی و تروریستی در مناطق شمالی این کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع تاجیکستان: نیروهای مسلح تاجیک توان مقابله با داعش را دارند

وزیر دفاع تاجیکستان: نیروهای مسلح تاجیک توان مقابله با داعش را دارند