مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 09:352017-11-18سياسي

200 جاذبه بکر چابهار آماده استقبال گردشگران پاییزی


مدیرگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به دلیل شرایط اقلیمی، 6ماهه دوم سال بهترین زمان برای چابهار گردی است و سازمان منطقه آزاد چابهار سعی می کند با حمایت از آژانس های فعال در چابهار جذب حداکثری گردشگر در این مدت انجام شود.

- طاهره شهرکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: به عقیده کارشناسان و صاحب نظران حوزه گردشگری 200 جاذبه چابهار و اطراف آن، بسیار جذاب تر از قطب های گردشگری ساحلی کنونی ایران هم چون کیش و قشم هستند چراکه که اکثر آن ها هم چنان بکر و دست نخورده اند.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در امتداد آب های عمان از غرب به شرق چابهار با ساحل زیبای درک زرآباد، باغستان های میوه های گرمسیری، منطقه گل افشان ، ساحل و روستای تاریخی تیس و غارهای سه گانه بان میسیتی آن، موج های خروشان دریا بزرگ ، کوه های مینیاتوری یا مریخی، سواحل ماسه ای، تالاب صورتی و خلیج زیبای گواتر و دلفین ها و گاندوهای دیدنی آن یک پکیج کامل سفر را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

شهرکی با اشاره به پروژه های زیرساختی گردشگری در چابهار تصریح کرد: شهرک گردشگری 500 میلیون دلاری تیس، بزرگترین هتل 5ستاره جنوب شرق کشور، مجهزترین پارک آبی، و شهر توریسی رویال صدف مهم ترین پروژه های زیرساختی گردشگری درحال ساخت در چابهار است که با اتمام آن ها تنها بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 جاذبه بکر چابهار آماده استقبال گردشگران پاییزی

200 جاذبه بکر چابهار آماده استقبال گردشگران پاییزی