مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 08:402017-11-18سياسي

مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله ایلام چکار کنند؟


مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله ایلام چکار کنند؟ " در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری ایلام اعلام شد: مردم استان ایلام از دوم تا پایان آذرماه سال جاری می توانند درخواست تعیین خسارت منازل خود را به بنیاد مسکن تحویل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: مردم نوع دوست ایلام کمک های بسیار خوبی به زلزلهزدگان انجام دادند و استان ایلام جزو اولین استان های کمک رسان به زلزله زدگان کرمانشاه بود .

کلانتری با تشکر از مردم شریف استان که در کمک رسانی به مردم زلزله زده سنگ تمام گذاشتند، گفت: استان ایلام دو هفته با تمام قوا در پی مراسم اربعین و خدمات دهی به زوار عتبات عالیات فعال بودند و هنوز این همایش بزرگ به اتمام نرسیده بود که زلزله به وقوع پیوست و در این میان مردم ایلام با توجه به این که خود دچار خسارت و زلزله شده بودند تلاش زایدالوصفی برای کمک رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه انجام داده و جزو اولین استان هایی بود که وارد مناطق زلزله زده شدند.

وی افزود: استان ایلام در چهار جبهه متفاوت نسب به خدمت رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه در حال عمل است جمعیت هلال احمر استان با امکانات و تجهیزات مناسب نسبت به خدمت رسانی به زلزله زدگان اقدام می کند بهز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله ایلام چکار کنند؟

مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله ایلام چکار کنند؟