مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 08:252017-11-18اقتصادي

راه اندازی اولین مرکز توسعه تخصصی پوشاک و مصنوعات چرمی در روستا تیس چابهار


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کارگاه پوشاک و مصنوعات چرمی اولین قدم جهت تحقق برنامه مشترک بانک رسالت و منطقه آزاد چابهار جهت ایجاد هسته کار آفرینی اجتماعی در تیس و توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی در چابهار راه اندازی می شود.

- عبدالرحیم کردی در گفت وگو با ایسنا افزود: برابرتوافق صورت گرفته سازمان با بانک رسالت وهمچنین فراهم بودن بسترلازم، اولین هسته و کانون کارآفرینی اجتماعی در روستای تیس چابهار راه اندازی می شود.

کردی گفت: مبنای این مرکز تخصصی، پوشاک و مصنوعات چرمی خواهد بود وسایر کارها رانیز توسعه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: یکی از رسالت ها وراهبردهای اصلی سازمان منطقه آزاد چابهار جلب مشارکت ها محلی ومهارت آموزی وارتقای کیفیت زندگی مردم محلی باتوجه به اقدامات توسعه ای و صنعتی است.

عبدالرحیم کردی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک رسالت درقالب طرح شبکه کارآفرینی اجتماعی تجربه های موفقی را درکشور ارایه کرده است و نمونه هایی را در شهرها و استان های مختلف کشور در حال اجرا دارند، به دلیل این تجربه دعوت کردیم از بستر و فضایی که در روستای تیس منطقه آزاد چابهار به دلیل شرایط و مقررات و قوانین وحاکمیتی این منطقه وجود دارد، به صورت پایلوت اولین شبکه یا مدل کسب خورد و کار خانگی را طرح ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین مرکز توسعه تخصصی پوشاک و مصنوعات چرمی در روستا تیس چابهار

راه اندازی اولین مرکز توسعه تخصصی پوشاک و مصنوعات چرمی در روستا تیس چابهار