مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 21:552017-11-17اجتماعي

ادارات و بانکهای مناطق زلزله زده از فردا فعالیت خود را از سرمی گیرند


هرمدیری که نتواند مشکلات حوزه کاری خود در قبال حادثه دیدگان را به درستی و به موقع انجام دهد، باید شب را در زیر چادر و کنار آسیب دیدگان سر کند تا مشکلات آنها را بهتر درک کند.

- استاندار کرمانشاه گفت: از فردا (شنبه 27 آبان) باید تمام کارکنان ادارات دولتی و بانکها در مناطق زلزله زده در محل کار خود حاضر باشند، در صورتی که ساختمان اداره ای تخریب شده باشد، ارائه خدمات در زیر چادر یا کانکس انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هوشنگ بازوند عصر روز جمعه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ثلاث باباجانی افزود: مدیران باید روند عادی سازی زندگی مردم در مناطق آسیب دیده را تسریع ببخشند.

هنرنمایی و خلاقیت مدیران در موقع بحران مشخص می شود.

وی گفت: هرمدیری که نتواند مشکلات حوزه کاری خود در قبال حادثه دیدگان را به درستی و به موقع انجام دهد، باید شب را در زیر چادر و کنار آسیب دیدگان سر کند تا مشکلات آنها را بهتر درک کند.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن برای اسکان موقت و دائم زلزله زدگان باید با مشارکت مردم اقدام کند تا روند بازسازی به سرعت آغاز شود.

وی اظهار کرد: مدیریت انقلابی و جهادی در بهره وری بالاست که همه مدیران باید در روند بازسازی از الگوی مدیریت جهادی بهره بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات و بانکهای مناطق زلزله زده از فردا فعالیت خود را از سرمی گیرند

ادارات و بانکهای مناطق زلزله زده از فردا فعالیت خود را از سرمی گیرند