مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 15:112017-11-17سياسي

آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد لزوم برخورد شدید با پیمانکار بیمارستان سرپل ذهاب


امام جمعه اراک با اشاره به تخریب بیمارستان تازه ساز سرپل ذهاب گفت: باید با پیمانکار و عوامل این خیانت بزرگ به شدت برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه دین اسلام به تمام ادیان عزت و آبرو بخشید، اظهار کرد: اسلام بر گردن تمام ادیان یهودی، زرتشتی، مسیحی و همه آیین ها حق دارد، اسلام راه توحید را به همه بشریت آموخت و در حقیقت روز رحلت پیامبر اکرم (ص) روز یتیمی امت اسلامی است.

وی بیان کرد: پیغمبر خورشید جهان افروز بود که راه خیر و سعادت را به همه بشریت آموخت.

امام جمعه اراک با اشاره به زلزله اخیر غرب کشور تصریح کرد: نکته بسیار مهمی که در این حادثه وجود داشت، هوشیاری به موقع رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمان بسیج تمام نیروها برای کمک رسانی به حادثه دیدگان بود که نشان دهنده آگاهی و بصیرت به موقع ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بلافاصله پس از این حادثه تأسف برانگیز دستور به بسیج تمام نیروهای بسیج و سپاه و ارتش برای کمک رسانی حادثه دیدگان داد که اقدام بسیار ارزشمندی بود.

دری نجف آبادی اظهار کرد: مردم استان مرکزی از نخستین روز حادثه کمک به حادثه دیدگان را آغاز کردند و نیروهای هلال احمر به عنوان پیشتازان نیروهای امدادی در محل حضور پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد لزوم برخورد شدید با پیمانکار بیمارستان سرپل ذهاب

آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد لزوم برخورد شدید با پیمانکار بیمارستان سرپل ذهاب