مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 13:102017-11-17سياسي

ست های سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته نیروی زمینی سپاه امروز وارد منطقه می شود


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه ست های پیش ساخته حمام و سرویس بهداشتی را برای رفاه بیشتر زلزله زدگان در روستاها مستقر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره آخرین کمک های امدادی نیروی زمینی سپاه به مناطق زلزله زده با بیان اینکه شرایط منطقه در حال بهبود است و این نیرو همه تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه در کنار سایر دستگاه ها، سازمان ها، نهادها و نیز مردم عزیز کشورمان در تلاش بوده است اقدامات مؤثر و تعیین کننده ای برای امداد رسانی به زلزله زدگان را انجام دادند.

وی افزود: از ساعات اولیه وقوع این حادثه یگان های امدادی و ویژه نیروی زمینی سپاه همراه با سردار پاک پور فرمانده نیرو به کمک زلزله زدگان شتافتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مرحله جدید عملیات آواربرداری با جدیت توسط نیروی زمینی سپاه پیگیری می شود، 4 گروه مهندسی مستقر نیروی زمینی سپاه با بیش از 1000 دستگاه لودر و بیل و ادوات مهندسی با کمک سایر یگان ها در حال آوار برداری برای خارج کردن اموال، امکانات و وسایل مردم و نیز احشام از زیر آوار هستند، یادآور شد: 6 بیمارستان صحرایی و سیار نیروی زمینی سپاه در اسلام آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ست های سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته نیروی زمینی سپاه امروز وارد منطقه می شود

ست های سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته نیروی زمینی سپاه امروز وارد منطقه می شود