مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 12:202017-11-17دانش

دانشگاه ها به لحاظ ایمنی و بهداشت ضعف های زیادی دارند


دبیر علمی اولین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست گفت: در دانشگاه های کشور از لحاظ ایمنی و بهداشت ضعف های زیادی وجود دارد.

- دبیر علمی اولین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست مطرح کرد؛ دانشگاه ها به لحاظ ایمنی و بهداشت ضعف های زیادی دارند دبیر علمی اولین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست گفت: در دانشگاه های کشور از لحاظ ایمنی و بهداشت ضعف های زیادی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروزان پاسالار شامگاه گذشته در اختتامیه اولین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) که در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی برگزار شد، با اشاره به اینکه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) یعنی زندگی یعنی فرهنگ، اظهار کرد: بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) اصلا جدا از ما نیست و از روزی که انسان خلق شده این مقوله با او آمده است.

وی ادامه داد: اگر هرکسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) را از خود دور کند، به معنای ایجاد حادثه است و ما دلمان نمی خواهد این اتفاق بیافتد.

رییس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اولین همایش بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، تصریح کرد: امیدوار هستیم خروجی این همایش حساس شدن به بهداشت، ایمنی و محیط زیست باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها به لحاظ ایمنی و بهداشت ضعف های زیادی دارند

دانشگاه ها به لحاظ ایمنی و بهداشت ضعف های زیادی دارند