مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 12:112017-11-17سياسي

پیام تسلیت نهاد ها و چهره های مختلف قرآنی درپی درگذشت سید مهدی فاطمیان


درپی درگذشت سیدمهدی فاطمیان از اساتید قرآن کریم نهاد ها و چهره های مختلف قرآنی کشور پیام های تسلیتی صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی " درپی درگذشت سید مهدی فاطمیان حافظ کل قرآن و استاد و پیشکسوت قرآنی کشور نهاد ها و چهره های مختلف قرآنی کشور پیام های تسلیتی صادر کردند.

سازمان دارالقرآن انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت استاد پیشکسوت قرآنی کشور و حافظ قرآن کریم، مرحوم سیدمهدی فاطمیان موجب تأثر و تألم جامعه قرآنی کشور گردید.

ایشان سال های بسیاری از عمر با برکت خویش را صرف تعلیم و تعلم قرآن کریم نمود و شاگردان و اساتید بسیاری را به جامعه قرآنی تقدیم کرد و دارای رتبه بین المللی و از اساتید مبرز قرآن کریم به ویژه در رشته حفظ بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت معظم به ویژه فرزندان بزرگوار ایشان، خانواده های به سوگ نشسته و همچنین جامعه قرآنی کشور، از خداوند بلند مرتبه برای روح آن استاد گرانقدر حشر با انبیاء و اولیاء الهی خاصه پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) را که در ایام عزاداری این بزرگواران قرار داریم، خواهانم.

شبکه قرآن و معارف سیما سم الله الرحمن الرحیم در هنگامه سالروز رحلت جانسوز خاتم النبیین، حضرت محمد امین (ص)، صاحب اعجاز قرآن مبین، درگذشت یاری دیرین برای اهل ایمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نهاد ها و چهره های مختلف قرآنی درپی درگذشت سید مهدی فاطمیان

پیام تسلیت نهاد ها و چهره های مختلف قرآنی درپی درگذشت سید مهدی فاطمیان