مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 11:402017-11-17اقتصادي

برآورد خسارت 800 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی مناطق زلزله زده کرمانشاه


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: برآورد می شود زلزله خسارت 800 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی این استان وارد آورده باشد.

- خسرو شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای اولیه احتمالا بخش کشاورزی استان کرمانشاه در زلزله اخیر خسارت 800 میلیارد تومانی دیده باشد، گفت: با مکاتبات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی تلاش خواهد شد تا خسارت های وارد آمده به بخش کشاورزی استان با استفاده از کمک های بلاعوض، تسهیلات و اعتبارات تملک سرمایه ای جبران شوند.

شهبازی با بیان اینکه برآورد می شود 197 هزار راس دام سبک در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تلف شده باشد، اظهارکرد: همچنین احتمالا 3800 راس دام سنگین در زلزله تلف شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در بخش دام سبک برآورد می شود 140 میلیارد تومان خسارت به زلزله زدگان وارد آمده باشد، گفت: خسارت وارده به دام های سنگین نیز 16 میلیارد تومان برآورد می شود.

شهبازی با بیان اینکه به اصطبل ها و تاسیسات دامی مناطق زلزله زده استان نیز خساراتی وارد آمده، بیان کرد: احتمالا چاه های آب کشاورزی و تاسیسات ایستگاه های پمپاژ هم در زلزله اخیر با خسارت هایی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد خسارت 800 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی مناطق زلزله زده کرمانشاه

برآورد خسارت 800 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی مناطق زلزله زده کرمانشاه