مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 10:062017-11-17فرهنگي

روایتی واقعی از زلزله کرمانشاه به قلم میلاد عرفان پور


میلاد عرفان پور از شعرای کشور شعری را برگرفته از مشاهده و گفت وگوی محمدرضا وحیدزاده با یکی از زلزله زدگان روستای سرپل ذهاب سروده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، میلاد عران پور از شاعران جوان کشورمان در کانال تلگرامی خود با انتشار این متن شعری را تقدیم به زلزله زدگان غرب کشور کرد؛ او نوشت: این شعر برگرفته از مشاهده و گفتگوی برادر عزیزم محمدرضا وحیدزاده با یکی از زلزله زدگان روستاهای سرپل سروده شده است.

آن پسرهای دبستانی روایتی واقعی از زلزله کرمانشاه ماه بر شبگریه های دشت می تابید آن پریده رنگ، آن حیرانی کامل دیدمش با شانه هایی خسته و ویران ایستاده مرد کُرد چارشانه بر مزار خانه هایی کاهگل با سلامی گفتمش آیا کسی آیا عزیزی از شما مانده ست در آوار؟ گفت و با خونابه ی دل گفت: آری مانده؛ آری رفت از این آبادیِ ویران، دو تن، تنها گفتمش آیا بود از اهل و عیالت نیز؟ گفت و با خونابه ی دل گفت: هر دو نورچشم های من پسرهای خودم بودند جای بازی در تمام کودکی در تمام دشت های سرپل و گیلان غرب و قصر با من همقدم بودند گرم چوپانی اینچنین با آخرین مشق شب خود تا سحر رفتند آن پسرهای دبستانی 25آبان96/ کرمانشاه انتهای پیام/   http://fna.

ir/a254i4 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی واقعی از زلزله کرمانشاه به قلم میلاد عرفان پور

روایتی واقعی از زلزله کرمانشاه به قلم میلاد عرفان پور