مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 07:552017-11-17اقتصادي

جولان مبل های یک بار مصرف چینی در بازار


رییس اتحادیه درودگران و مبل سازان از جولان مبل های قاچاق چینی یک بار مصرف در بازار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، عبدالحسین عباسی با اشاره به ورود قاچاق و رسمی این کالا با کارت بازرگانی های تقلبی افزود: این مبل ها از جنس فایبرگلاس است و با روکش های خوش رنگ و زیبا مشتری را جذب می کنند در حالی که یک بار مصرف هستند.

وی محل توزیع این مبلمان را در ساختمانهای مسکونی و بصورت عمده در خیابان ولیعصر دانست و گفت: هم اکنون 30 تا 35 درصد بازار، مبلمان قاچاق و چینی است.

رییس اتحادیه درودگران و مبل سازان با اشاره اینکه شهرداری باید مانع از فعالیت این متخلفان شود، افزود: مردم پس از خرید این مبل ها شکایت خود را به اتحادیه انتقال می دهند که به دلیل زمان بر بودن برخورد با این افراد و پلمپ آنها توسط اماکن، مبلها فروخته می شود و شخص خاطی هم ساختمان را تخلیه می کند.

عباسی قیمت این مبلها را 5 میلیون تومان به بالا اعلام کرد و ادامه داد: در مقابل این مبل های بی کیفیت ، مبلمان استیل ایرانی است که بیش از 50 سال عمر دارد اما هیچ حمایتی از سوی دولت دیده نشده است.

وی با اشاره به اینکه 8.

5 درصد شغل کشور به بخش تولید مبل اختصاص دارد، افزود: در صورت حمایت از تولیدکنندگان مبل، کالای تولیدی ایرانی قابلیت رقابت با کالای ایتالیایی را هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان مبل های یک بار مصرف چینی در بازار

جولان مبل های یک بار مصرف چینی در بازار