مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 02:352017-11-16پزشكي

تهران روی "گسل"/شرایط نامطلوب ساختمانی در بیمارستان های تهران


معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت نامطلوب سازه ای در بیمارستان های تهران، گفت: شهر تهران بر روی گسل های متفاوت زلزله قرار دارد و حوادث طبیعی و غیرطبیعی زیادی آن را تهدید می کند؛ - تهران روی "گسل"/شرایط نامطلوب ساختمانی در بیمارستان های تهران معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت نامطلوب سازه ای در بیمارستان های تهران، گفت: شهر تهران بر روی گسل های متفاوت زلزله قرار دارد و حوادث طبیعی و غیرطبیعی زیادی آن را تهدید می کند؛ این درحالیست که بیمارستان های ما از نظر وضعیت ساخت وساز، شرایط خوبی ندارد.

دکتر محمدهادی ایازی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت همکاری های وزارت بهداشت با شهرداری تهران برای رفع مشکلات سازه ای بیمارستان ها در شهر تهران، گفت: یکی از اقداماتی که معاونت اجتماعی وزارت بهداشت دنبال می کند، بحث ایجاد مشارکت های بین بخشی در حوزه سلامت است.

در این زمینه کار گسترده ای با شهرداری تهران انجام دادیم و هفته گذشته هم با همراهی وزیر بهداشت و شهردار تهران شبانه بازدید پنج ساعته ای را از مراکز درمانی و بهداشتی در سه بیمارستان لقمان، امام خمینی(ره) و حضرت رسول(ص) داشتیم.

همچنین تاکنون چندین اقدام بین بخشی مانند ایجاد یک پایگاه آتش نشانی و اورژانس و ساخت یک مرکز انتقال خون که زمینش از سوی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران روی "گسل"/شرایط نامطلوب ساختمانی در بیمارستان های تهران

تهران روی "گسل"/شرایط نامطلوب ساختمانی در بیمارستان های تهران