مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1396 ساعت 17:552017-11-16بين الملل

آنجلینا جولی خشونت جنسی علیه زنان روهینجایی را محکوم کرد


فیلمساز و بازیگر هالیوودی سرشناس، خشونت جنسی علیه زنان روهینجایی در ایالت راخین را محکوم کرد؛ جایی که سرکوب های ارتش میانمار صدها هزار مسلمان روهینجایی را به سمت مرزهای بنگلادش رانده است.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 17 فیلمساز و بازیگر هالیوودی سرشناس، خشونت جنسی علیه زنان روهینجایی در ایالت راخین را محکوم کرد؛ جایی که سرکوب های ارتش میانمار صدها هزار مسلمان روهینجایی را به سمت مرزهای بنگلادش رانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بیش از 600 هزار مسلمان روهینجایی از اواخر اوت به دلیل اقدامات ارتش میانمار که یک مقام ارشد سازمان ملل آن را یک مدل کلاسیک از پاکسازی قومی توصیف کرد، گریخته اند.

آنجلینا جولی، فیلمساز و بازیگر سرشناس آمریکایی که نماینده ویژه کمیسیونر عالی پناهجویان سازمان ملل است، در جمع یک هیات بنگلادشی در شهر ونکوور کانادا گفت که قصد دارد از قربانیان خشونت جنسی روهینجایی دیدن کند.

وزارت خارجه بنگلادش امروز پنج شنبه در بیانیه ای گفت: او در سخنانش به مساله خشونت جنسی اشاره کرد که اکثر زنان روهینجایی که به بنگلادش فرار کرده اند، از آن سخن می گویند و درگیری مسلحانه در میانمار را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنجلینا جولی خشونت جنسی علیه زنان روهینجایی را محکوم کرد

آنجلینا جولی خشونت جنسی علیه زنان روهینجایی را محکوم کرد