مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1396 ساعت 12:302017-11-16پزشكي

متخصصان مشاوره و روانشناسی بدون هماهنگی وارد مناطق زلزله زده نشوند


رییس اورژانس اجتماعی کشور برای جلوگیری از تداخل کاری، از متخصصان روان شناسی، مشاوره و مددکاران اجتماعی و مدیران خواست تا بدون هماهنگی با این سازمان به مناطق زلزله زده مراجعه نکنند چرا که حضور این افراد بدون ساماندهی نه تنها کمک کننده نخواهد بود بلکه .

- رییس اورژانس اجتماعی کشور برای جلوگیری از تداخل کاری، از متخصصان روان شناسی، مشاوره و مددکاران اجتماعی و مدیران خواست تا بدون هماهنگی با این سازمان به مناطق زلزله زده مراجعه نکنند چرا که حضور این افراد بدون ساماندهی نه تنها کمک کننده نخواهد بود بلکه ممکن است نتایج منفی به دنبال داشته باشد.

حسین اسدبیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بخشنامه بهزیستی به استان ها درباره ارسال خدمات روانشناسی و سلامت روان به مناطق زلزله زده بدون هماهنگی با این سازمان گفت: در این بخشنامه از مسئولان بهزیستی استان ها خواسته شده تا هیچ نیرویی خودسرانه برای ارائه خدمات روان شناسی به این مناطق عزیمت نکند و در حال حاضر تنها کمک های مردمی مربوط به نیازهای اولیه زلزله زدگان با هماهنگی کمیته پشتیبانی به این مناطق ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ساعات و روزهای اولیه بعد از شرایط بحرانی مانند زلزله، تأمین نیازهای اولیه و بهداشتی این افراد در اولویت است، اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت روانی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان مشاوره و روانشناسی بدون هماهنگی وارد مناطق زلزله زده نشوند

متخصصان مشاوره و روانشناسی بدون هماهنگی وارد مناطق زلزله زده نشوند