مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 19:552017-11-15بين الملل

رییس سیا جایگزین تیلرسون در وزارت خارجه می شود


ایگاه «پولیتیکو» در گزارشی با اشاره به جایگاه مطلوب مدیر سیا در نزد دونالد ترامپ، از احتمال جایگزینی او به عنوان وزیر خارجه آمریکا خبر داده است.

- ایگاه پولیتیکو در گزارشی با اشاره به جایگاه مطلوب مدیر سیا در نزد دونالد ترامپ، از احتمال جایگزینی او به عنوان وزیر خارجه آمریکا خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در ادامه انتشار خبرها درباره تغییرات در دولت دونالد ترامپ، رسانه آمریکایی خبر داده که رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در حال سر برآوردن به عنوان جایگزین رکس تیلرسون در سمت وزارت خارجه این کشور است.

پولیتیکو در گزارشی از احتمال جایگزین شدن مایک پمپئو مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) در سمت وزیر خارجه این کشور خبر داده است.

در این گزارش آمده است: ترامپ از گزارش دهی روزانه اطلاعاتی که در اختیارش قرار می گیرد، به عنوان یک مکالمه برای پرسیدن سوالات بسیار از مایک پمپئو مدیر سیا و عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا درباره مسائل مختلف از تهدیدات امنیت ملی گرفته تا موضوعات داخلی کنگره، استفاده می کند .

گفته می شود که ترامپ یا پمپئو چهار روز در هفته ساعت 10 صبح جلسه دارد و رییس جمهور آمریکا از مدیر سیا می خواهد با او به جلسه بعدی که در برنامه روزانه ترامپ قرار دارد، او را همراهی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سیا جایگزین تیلرسون در وزارت خارجه می شود

رییس سیا جایگزین تیلرسون در وزارت خارجه می شود