مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 13:052017-11-15سياسي

تعریف ماموریت جدید برای مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با تاکید بر اینکه در دانشگاه ها فرآیند پژوهش غالب نیست، از رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور خواست تا نسبت به بازنگری فرآیندهای اجرایی برای غالب شدن گفتمان علم و پژوهش در دانشگاه ها اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مسعود برومند روز چهارشنبه، 24 آبان ماه جاری در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با تاکید بر اینکه "آیا این مرکز باید باشد یا خیر" سوال مهمی است، افزود: زمانی که کشور برای سال 1404 چشم انداز تعریف می کند، گام مهمی برای برنامه ریزی در آینده است.

وی با تاکید بر اینکه هر چشم اندازی نیاز به سیاست گذاری و راهبرد دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس این سیاست گذاری ها و راهبردها برنامه ریزی صورت می گیرد.

برومند با انتقاد از اینکه در شرایط فعلی در دانشگاه ها فرآیند پژوهش تبدیل به فرایند غالب نشده است، ادامه داد: بر این اساس یکی از اولویت های اساسی کشور فرآیندهای آموزشی است و در شرایطی که باید دستگاه ها به طور متناوب گزارش ارائه دهند، این امر موجب شده است تا فعالیت ها همانند آبی که در پشت سدها باقی مانده و رها نشوند، متوقف واقع بمانند.

معاون پژوهشی وزیر علوم با بیان اینکه ما درگیر کارهای بوروکراتیک و اداری هستیم، اظهار کرد: از این رو نیاز به گروه ها و مراکزی داریم که خوب فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف ماموریت جدید برای مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور

تعریف ماموریت جدید برای مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور