مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 11:252017-11-15سياسي

اس ام اس رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)


نخل قد زهرا و علی خم شده امشب _______________________________________________ خداوند، سه چیز را دوست می دارد : کم گویی، کم خوابی و کم خوری ؛و سه چیز را خداوند دشمن می دارد :پُرگویی، پُرخوابی و پُرخوری.

(رسول خدا صلی الله علیه و آله)// رحلت جانگدازش تسلیت، التماس دعا // _______________________________________________ در سوگ نبی جهان سیه می پوشددر سینه، دل از داغ حسن می جوشداز ماتم هشتمین امام معصومهر شیعه ز درد، جام غم می نوشد.

اللهم صل علی محمد و آل محمدالتماس دعا _______________________________________________ پیامبر اکرم(ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقتش است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا .

: تسلیت باد عزای رحلت رسول خدا و شهادت امام حسن مجتبی :.

_______________________________________________ عالم امروز پر از ماتم و رنج و محن استگرد غم بر سر هر محفل و هر انجمن استاین چه شور است که بر پا شده در ارض و سماءاین چه سوز است که در سینه هر مرد و زن استبانگ وفریاد به گوش آید از افلاک مگررحلت ختم رسولان و عزای حسن است _______________________________________________ تقوای کامل آن است که آنچه را نمیدانی یاد بگیری و به آنچه میدانی عمل کنی.

پیامبر اکرم (ص)خدایا، بحق رسول گرامی ات، علم و عمل و تقوای ما را در راه رضای خودت روزافزون بگردان / آمین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اس ام اس رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

اس ام اس رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)