مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 11:052017-11-15سياسي

همگی به دنبال وحدت واقعی در مجلس باشیم


یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر این که «باید در مجلس به دنبال وحدت واقعی باشیم»، گفت: در این دوره مجلس باید وحدت را به معرض تماشای هموطنان و جهانیان بگذاریم.

- یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر این که باید در مجلس به دنبال وحدت واقعی باشیم ، گفت: در این دوره مجلس باید وحدت را به معرض تماشای هموطنان و جهانیان بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی زاهدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس ضمن تسلیت به مردم غرب کشور به دلیل وقوع زلزله اخیر، به آمار دانش آموزان معلمان کشته و مجروح شده در این فاجعه هم چنین اظهار کرد: از هم استانی هایم که آن ها نیز زخم خورده زلزله های مهیب در بم، زرند، گلبافت و راور بوده اند به دلیل کمک رسانی جهت رفع مشکلات مردم کرمانشاه و همچنین از تمامی نهادهای عمومی و خصوصی به ویژه نیروهای مسلح در رسیدگی به مصدومان حادثه تشکر می کنم.

وی در عین حال بیان کرد: از رییس جمهور و شورایعالی اداری کشور درخواست می کنم که جایگاه ستاد بحران را ارتقا داده و در ذیل نهاد ریاست جمهوری و یا در قالب معاونت ریاست جمهوری تعریف کند تا این ستاد هم بتواند با قدرت و امکانات بیشتری در اینگونه حوادث حضور داشته و اثرگذاری و انسجام قوی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگی به دنبال وحدت واقعی در مجلس باشیم

همگی به دنبال وحدت واقعی در مجلس باشیم