مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 10:352017-11-15سياسي

یک میلیون و 600 هزار خانوار ایرانی زیرپوشش کمیته امداد


هم اکنون یک میلیون حامی در کشور با کمیته امداد همکاری دارند که برخی از آنها به 13 هزار یتیم کمک می کنند.

- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: هم اکنون یک میلیون و 600 هزار خانوار در کشور زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی محمد ذوالفقاری روز چهارشنبه در آیین تجلیل از طلایه داران نیکوکاری در کنگان استان بوشهر افزود: توانمندسازی این خانوارها و خارج کردن آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد پس از ایجاد اشتغال رویکرد این نهاد است.

وی، مشکل مسکن را یکی از نیازهای مددجویان زیر پوشش عنوان کرد و ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) سالانه چند هزار واحد مسکن مددجویی برای افراد فاقد مسکن زیر پوشش این نهاد احداث می کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تقدیر از نیکوکاران و انفاق کنندگان بیان کرد: سال گذشته و از محل جذب خیرات و انفاق خیران 14 هزارو 800 میلیارد ریال به کمیته امداد کمک شد که همه آنها در اختیار مددجویان قرار گرفت.

ذوالفقاری به اشاره به حامیان ایتام و بیان اینکه آنان بهترین مبلغان و همیاران این نهاد امدادی هستند، ادامه داد: هم اکنون یک میلیون حامی در کشور با کمیته امداد همکاری دارند که برخی از آنها به 13 هزار یتیم کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 600 هزار خانوار ایرانی زیرپوشش کمیته امداد

یک میلیون و 600 هزار خانوار ایرانی زیرپوشش کمیته امداد