مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 15:512017-11-14سياسي

ویژه برنامه های شبکه قرآن برای دهه سوم ماه صفر


ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در ایام عزاداری آخر ماه صفر اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.

بیت النبی طرح تلویزیونی شبکه قرآن و معارف سیما است که از 25 صفر به صورت زنده از ساعت 8 صبح لغایت 22 شب در زمان های مختلف به روی آنتن این شبکه می رود که این برنامه در روز بیست و هشت و سی ام صفر بصورت ویژه به وفات و شهادت آن بزرگواران می پردازد.

دعوت از قاریان، شاعران، مادحین اهل بیت(ع)، گروه های همخوانی، کارشناسان، مهمانان ویژه و ارتباط زنده با مشهد مقدس از بخش های در نظر گرفته شده در بیت النبی است.

برنامه زنده تحت عنوان طلیعه با حضور میهمانان ویژه از جمله حجت الاسلام قاضی عسکر و سیدمرتضی خاتمی خوانساری از ساعت 45/10 صبح به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت که به بیان فضیلت و سبک زندگی پیامبر اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) پرداخته می شود.

علاقه مندان به مداحی، نغمات و همخوانی ها می توانند در ساعت 18 الی 20 بصورت زنده در طرح تلویزیونی بیت النبی با جدیدترین آثار مذهبی همراه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه قرآن برای دهه سوم ماه صفر

ویژه برنامه های شبکه قرآن برای دهه سوم ماه صفر