مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 15:102017-11-14فناوري

ناآگاهی علت 65 درصد جرایم سایبری در استان کرمان


جانشین رییس پلیس فتا استان کرمان گفت: با بررسی که در پروندههای جرایم سایبری در استان انجام دادیم حدود 65 درصد از جرایم سایبری ناشی از عدم آگاهی افراد است.

- سرهنگ محمدرضا رضایی پیش از ظهر امروز 23 آبان ماه در حاشیه نشست خانواده شناسایی آسیب ها و فرصت ها پیرامون فضای مجازی در سالن سینما آزادی شهر مس سرچشمه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، اظهار کرد: امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود ابزارهای هوشمند و اینترنت به زندگی مردم، زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده اما متأسفانه هنوز فرهنگ استفاده از این تکنولوژی یا اینترنت وجود ندارد و مردم در خصوص آسیب ها و چالش های آن اطلاعات کمی دارند.

وی با بیان این که جرایم روز به روز در فضای سایبری رو به افزایش می باشد، افزود: با بررسی که در پرونده های جرایم سایبری در استان انجام دادیم حدود 65 درصد از جرایم سایبری ناشی از عدم آگاهی افراد است یعنی اگر آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات سایبری به موقع انجام شود جرائم این حوزه کاهش پیدا می کند.

رضایی با بیان این که تمرکز خود را در سال جاری بر اطلاع رسانی و آگاه سازی در خصوص تهدیدات و چالش های فضای سایبری گذاشته ایم، یادآور شد: از ابتدای امسال در استان کرمان نزدیک به 900 جلسه آموزشی، مصاحبه و درج هشدار در خصوص فضای سایبری در رسانه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآگاهی علت 65 درصد جرایم سایبری در استان کرمان

ناآگاهی علت 65 درصد جرایم سایبری در استان کرمان