مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 14:552017-11-14سياسي

اعطای جایزه ملی وقف به 54 نخبه کشور


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: همایش پنجاه وپنجمین سال اعطای جایزه ملی بنیاد البرز به منظور تجلیل از 54 نخبه کشور در دهه وقف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی روز سه شنبه (23 آبان ماه) در نشست خبری دهه وقف با تشریح برنامه های دهه وقف، ضمن تبریک به مناسبت دهه وقف و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن و مجروح شدن جمعی از هموطنان در پی حادثه زلزله استان کرمانشاه اظهار کرد: هر سال در این ایام دهه وقف را داریم و هر کدام از روزها دارای نامی بودند و براساس همین نام ها برای هر روز برنامه ریزی هایی انجام شده تا گزارشی از عملکرد موقوفات در اختیار مردم قرار گیرد و در ساختار اجرایی نیات واقفان شفاف سازی صورت گیرد.

شرفخانی تصریح کرد: در دهه وقف نشست های تخصصی و صنفی را به جهت ترویج فرهنگ وقف با موضوعات وقف و علم و فناوری، وقف و سلامت، وقف و خانواده، وقف و قرآن، وقف و کتاب و کتابخوانی در ادارات شهرستان ها و استان ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست تخصصی نقش خانواده در توسعه فرهنگ وقف یکی از نشست هایی است که در این دهه برگزار می شود که بعضی از واقفان برای تحکیم خانواده اموال خود را وقف کرده اند، تصریح کرد: اگر بخواهیم نظام تربیتی جامعه را برای فرهنگ سازی در نظر بگیریم، خانواده در نهادینه سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه ملی وقف به 54 نخبه کشور

اعطای جایزه ملی وقف به 54 نخبه کشور