مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 11:412017-11-14سياسي

بی غم در گفت وگو با فارس: وضعیت مراکز قرآنی مناطق زلزله زده بررسی می شود


مسئول رسیدگی به امور استان های دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی از بررسی وضعیت مراکز قرآنی مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: سعی داریم توجه مسئولان را برای حمایت از این مراکز و بازسازی به موقع آن ها جلب کنیم.

- با اشاره به بررسی وضعیت مراکز فرهنگی و قرآنی استان های آسیب دیده در زلزله غرب کشور اظهار داشت: ما با برقراری ارتباط با نمایندگان استانی در حال بررسی وضعیت کنونی مراکز قرآنی استان های زلزله زده هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش ها مراکز قرآنی استان کرمانشاه بیشتر آسیب دیده است، افزود: شهرستان های استان کرمانشاه آسیب جدی دیده اند و ما سعی داریم توجه مسئولان را برای حمایت از این مراکز و بازسازی به موقع آن ها جلب کنیم.

بی غم با اشاره به اینکه نحوه حمایت از مراکز قرآنی آسیب دیده توسط شورای توسعه باید در جلسه ای بررسی شود، گفت: امیدواریم با حمایت های مادی و معنوی علاوه بر کاهش اندوه این عزیزان برای بازسازی مؤسسات قرآنی چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه حمایت شورای توسعه از مراکز قرآنی زلزله زده منوط به تخصیص اعتبارات است، خاطر نشان کرد: تاکنون اعتباری به ما اختصاص نیافته است و بسیاری از نهادها با کمبود بودجه مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی غم در گفت وگو با فارس: وضعیت مراکز قرآنی مناطق زلزله زده بررسی می شود

بی غم در گفت وگو با فارس: وضعیت مراکز قرآنی مناطق زلزله زده بررسی می شود