مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 10:252017-11-14سياسي

انتقاد «قره خانی» از انتقال آب شیرین چشمه های جنگل ابر به شهرستان شاهرود


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتقال آب شیرین چشمه های جنگل ابر به شهرستان شاهرود گفت: این تصمیم غیرکارشناسی وزات نیرو منجر به نابودی جنگل ابر و گونه های گیاهی و جانوری می شود.

- انتقاد قره خانی از انتقال آب شیرین چشمه های جنگل ابر به شهرستان شاهرود نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتقال آب شیرین چشمه های جنگل ابر به شهرستان شاهرود گفت: این تصمیم غیرکارشناسی وزات نیرو منجر به نابودی جنگل ابر و گونه های گیاهی و جانوری می شود.

اسدالله قره خانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه ای که با حضور نمایندگانی از وزارت خانه های نیرو، کشور و جهاد کشاورزی و همچنین مسئولان سازمان محیط زیست درباره این موضوع برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه وزارت نیرو می خواهد چشمه های آب شیرین جنگل ابر را به شهرستان شاهرود و برای بخش کشاورزی این شهرستان انتقال دهد ولی آن چه برای جنگل ابر باقی می ماند یک چشمه آب شور است.

وی خاطرنشان کرد: بنده اعتراض خود را اعلام کرده ام، با انتقال آب شیرین از چشمه های جنگل ابر به شاهرود، مرگ گونه های زیاد گیاهی از جمله درختچه های سرخ دار که اخیرا ثبت جهانی شده اند و نیز برگ پهن های جنگل هیرکانی و سوزنی برگ ها اتفاق می افتد، البته در این منطقه حفاظت شده یوزپلنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد «قره خانی» از انتقال آب شیرین چشمه های جنگل ابر به شهرستان شاهرود

انتقاد «قره خانی» از انتقال آب شیرین چشمه های جنگل ابر به شهرستان شاهرود