مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 09:102017-11-14حوادث

بیکاری، قاچاق موادمخدر و کالا از عوامل ناامنی در سیستان و بلوچستان


در هر جامعه ای پلیس و دستگاه قضایی مکمل یکدیگر هستند و بدون وجود هر یک از این دو امکان برقراری امنیت، عدالت و نظم اجتماعی محقق نخواهد شد و این به مثابه دو بال برای یک پرنده هستند.

- دادستان سیستان و بلوچستان گفت: در هر جامعه ای پلیس و دستگاه قضایی مکمل یکدیگر هستند و بدون وجود هر یک از این دو امکان برقراری امنیت، عدالت و نظم اجتماعی محقق نخواهد شد و این به مثابه دو بال برای یک پرنده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- قاضی موحدی در همایش سالیانه کوپ های فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: خوشبختانه در کشفیات موادمخدر، سرقت ها و کاهش آسیب های و جرائم سال به سال موفقیت هایمان بیشتر می شود و این نشان از تلاش نیروی انتظامی در کنار آن دستگاه قضایی است.

این مقام قضایی با اشاره به تلاش جهاد گونه کارکنان نیروی انتظامی افزود: خانواده این عزیزان نیز در نبود همسرشان در خانه کار دشوار تربیت فرزندان را به دوش می کشند که این امر در نزد خداوند متعال اجر و ثواب زیادی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: فرایند تولید امنیت توسط نیروی انتظامی و دستگاه قضایی صورت می پذیرد و برای دوام و پایدار ماندن این امر مهم نیاز به همدلی و هم افزایی بیشتر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری، قاچاق موادمخدر و کالا از عوامل ناامنی در سیستان و بلوچستان

بیکاری، قاچاق موادمخدر و کالا از عوامل ناامنی در سیستان و بلوچستان