مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 19:102017-11-13سياسي

امام جمعه شهرکرد:
 ظرفیت های استان برای رشد و توسعه به کار گرفته شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید ظرفیت های استان را برای رشد و توسعه به کار بست، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری دارد که اگر استاندار جدید این استعدادها و توانمندی ها را درک کند قطعا پرونده درخشانی خواهد داشت.

- امام جمعه شهرکرد: ظرفیت های استان برای رشد و توسعه به کار گرفته شود نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید ظرفیت های استان را برای رشد و توسعه به کار بست، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری دارد که اگر استاندار جدید این استعدادها و توانمندی ها را درک کند قطعا پرونده درخشانی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام 22 آبان ماه در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار جدید استان، با تشکر از استاندار سابق چهارمحال و بختیاری، افزود: وی آ ن مقدار که در توانش بود برای مردم استان تلاش کرد و مردم نیز قدردان وی بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با آرزوی توفیق برای استاندار جدید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از خداوند برای ایشان در این جایگاه بسیار ارزشمند توفیق آرزومندیم.

وی با بیان این که نباید پست ها زینت باشد بلکه آدم ها باید برای پست ها زینت باشند، تصریح کرد: اگر همه ما در هر جایگاهی که هستیم این چنین باشیم در پیشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد:
 ظرفیت های استان برای رشد و توسعه به کار گرفته شود

امام جمعه شهرکرد:
 ظرفیت های استان برای رشد و توسعه به کار گرفته شود