مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 14:512017-11-13بين الملل

الوفاق اتهامات وارده علیه شیخ علی سلمان را بی اهمیت و ساختگی خواند


اسلامی (الوفاق) بحرین در بیانیه ای اتهامات جدید وارده به شیخ علی سلمان دبیرکل این جمعیت در خصوص جاسوسی برای قطر را بی اهمیت، حیله گرانه، - ساختگی و نمایانگر حجم بحران دولت بحرین برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، جمعیت الوفاق در بیانیه ای در واکنش به محاکمه قریب الوقوع شیخ علی سلمان و دو تن از اعضای جمعیت الوفاق به اتهام جاسوسی برای قطر، این اتهامات را بی اهمیت و گستاخانه و منعکس کننده حجم بحران دولت بحرین در قبال ملت و منطقه دانست.

در بیانیه الوفاق تاکید شده است این اتهامات حیله گرانه و ساختگی و سودجویی از درگیری های منطقه برای فشار آوردن بر حرکت معارضه ملی نخواهد توانست التزام آن را به اصول ملی نفی کند و یا آن را در ساختن آینده استقرار سیاسی در بحرین نادیده انگارد.

الوفاق این رفتار دولت بحرین را روشی غیر قانونی خوانده که آن را بیش از پیش به سمت ضرورت تشکیل حکومت قانونمند موسساتی برپایه قانون اساسی و التزام به خواسته های مردمی سوق می دهد.

خواسته هایی مبنی بر تحول در جهت دموکراسی و نفی استبداد، نفی انحصار سلطه و ثروت و تمامی ارکان حیات، توقف جرایم و تجاوزات آشکار به حقوق انسان، توقف فساد و چپاول ثروت ملی و همچنین اصلاح سیستم قضایی برای تشکیل سیستم قضایی مستقل و پاک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوفاق اتهامات وارده علیه شیخ علی سلمان را بی اهمیت و ساختگی خواند

الوفاق اتهامات وارده علیه شیخ علی سلمان را بی اهمیت و ساختگی خواند