مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 14:402017-11-13سياسي

استاندار قزوین: مدیران به فرهنگ نقدپذیری عادت نکرده اند


متاسفانه هنوز مدیران به فرهنگ نقدپذیری عادت نکرده اند و این گفته که نقد حتما باید همراه با راهکار باشد سخن درستی نیست.

- استاندارقزوین تصریح کرد: اگردر کشور مناطق محروم وکمتر توسعه یافته داشته باشیم ویا در استان در یک منطقه شاهد عمران و توسعه و در قسمت دیگر شاهد عقب ماندگی باشیم دچار مشکل می شویم.

زاهدی با تاکید بر اینکه، توسعه باید مطالبه عمومی مردم شود در ادامه یادآور شد: برای دادن آگاهی و شکل گرفتن اراده نیازمند رسانه ها هستیم و از این ظرفیت باید بخوبی استفاده شود.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: رسانه ها در توسعه کشور و استان و آگاهی بخشی نقش بی بدیلی دارند و با کمال میل انتقاد رسانه ها را می پذیرم و هرگز از رسانه ها شکایت نکرده و نخواهم کرد.

زاهدی بیان کرد: امروزه دیگر رسانه ها از حالت خبررسانی گذشته و وارد عرصه آگاهی بخشی شده اند لذا باید تحلیل، تفسیر و نقد سازنده مورد توجه جدی قرار گیرد و حمایت شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: هرجا که مردم اراده نکرده و نخواسته اند هیچ توسعه ای شکل نگرفته و هرجا اراده کرده اند اتفاقات خوبی رخ داده است.

زاهدی اظهار داشت: باید رسانه ها جامعه را نسبت به اهمیت توسعه و همراهی با آن آگاه کنند و شما وظیفه دارید هم داخل جامعه و بیرون آن را آگاه کنید تا توسعه محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: مدیران به فرهنگ نقدپذیری عادت نکرده اند

استاندار قزوین: مدیران به فرهنگ نقدپذیری عادت نکرده اند