مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 14:012017-11-13سياسي

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: مطبوعات نقطه عزیمت افزایش سرانه مطالعه هستند


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام سیاست های نظارتی و حمایتی در فضای مجازی به تشریح راهبردهای دولت در حمایت از رسانه های مکتوب پرداخت و بر نقش مهم رسانه ها در بحث درست نویسی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه "، حسین انتظامی با اشاره به اقبال عمومی به شبکه های اجتماعی اطلاع رسان گفت: باید توجه داشت که تفاوت میان رسانه های سنتی و رسانه های اجتماعی وجود دارد و اصلی ترین تفاوت موضوعاتی چون دروازه بانی خبر، تایید صحت اخبار و راستی آزمایی در رسانه های سنتی است.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره کارکردهای اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها گفت: باید توجه داشته باشیم وقتی شکل رسانه ها عوض می شود باید نظارت ها که نظارت اجتماعی است نیز شکل بگیرد.

وی با اشاره به تاکید بر افزایش سواد رسانه‎ای جامعه، تاکید کرد: آموزش، بهترین نوع حمایت از شبکه های اجتماعی است.

انتظامی درباره سرانه مطالعه و نقش مطبوعات در افزایش این سرانه، گفت: مطبوعات نقطه عزیمت برای بالا بردن سرانه مطالعه هستند.

وی شمارگان 170 روزنامه کشور را کمتر از 800 هزار نسخه دانست و توجه ویژه به نشریات تخصصی و محلی را در سیاست گذاری معاونت مطبوعاتی یادآوری کرد و گفت: سیاست ترویج و توجه به نشریات محلی در چند سال گذشته با توجه به تنوعات فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: مطبوعات نقطه عزیمت افزایش سرانه مطالعه هستند

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: مطبوعات نقطه عزیمت افزایش سرانه مطالعه هستند