مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 11:552017-11-13سياسي

کناره گیری عارف ایثار نبود؛ وظیفه و تکلیف بود


«آقای عارف یک سیاستمدار اخلاق گرا و وظیفه محور است و در سال 92 بر اساس وظیفه ای که احساس می کرد، صحنه انتخابات را ترک کرد.

بنده نام کناره گیری آقای عارف از انتخابات ریاست جمهوری را ایثار نمی گذارم و معتقدم ایشان بر اساس وظیفه و تکلیفی که بر دوش خود احساس .

- آقای عارف یک سیاستمدار اخلاق گرا و وظیفه محور است و در سال 92 بر اساس وظیفه ای که احساس می کرد، صحنه انتخابات را ترک کرد.

بنده نام کناره گیری آقای عارف از انتخابات ریاست جمهوری را ایثار نمی گذارم و معتقدم ایشان بر اساس وظیفه و تکلیفی که بر دوش خود احساس می کرد از انتخابات کناره گرفت.

ایثار اصلی را مردم می کنند که به رغم تمامی مشکلات و نارسایی ها اعتماد می کنند و به ما رأی می دهند و ما را به عنوان نماینده یا رییس جمهور انتخاب می کنند.

در نتیجه وظیفه ما ادای دین به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان نوشت: چه باید کرد؟ این سوالی است که در شرایط کنونی ذهن بسیاری از حامیان انتخاباتی آقای روحانی را به خود مشغول کرده است.

این مساله که آیا جریان اصلاحات در سال 96 برای حمایت از آقای روحانی دچار جبر تاریخی شده بود یا خیر بماند.

مساله مهم در شرایط کنونی این است که حسن روحانی تا چه زمانی در زمین اصلاحات بازی خواهد کرد؟ آیا جریان اصلاحات مجبور خواهد شد در چهار سال آینده بدون حسن روحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری عارف ایثار نبود؛ وظیفه و تکلیف بود

کناره گیری عارف ایثار نبود؛ وظیفه و تکلیف بود