مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 10:052017-11-13اجتماعي

راه اندازی ایستگاه سیار صدور کارت ملی در خراسان جنوبی


مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: در راستای حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، ایستگاه سیار صدور کارت ملی در مرکز آموزش امام رضا(ع) آجای بیرجند راه اندازی شد.

- مجتبی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این ایستگاه سیار برای روستاهای دور افتاده، مراکز نگهداری معلولان و جانبازان و افرادی که قادر به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت کارت ملی نیستند، راه اندازی شده است.

وی با بیان این که اخذ درخواست در ایستگاه سیار کارت ملی هوشمند آغاز شده است، افزود: ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی با پیگیری های صورت گرفته در استان با هزینه ای بالغ بر 120میلیون ریال راه اندازی شده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون این ایستگاه با حضور در روستاهای محروم بخش دستگردان طبس و همچنین توابع شهرستان درمیان از متقاضیان کارت هوشمند ملی به طور آزمایشی اخذ درخواست کرده است.

فاطمی با بیان این که مردم استان از مزیت های این دستگاه بهره مند خواهند شد، تصریح کرد: کارت های ملی طرح قدیم صرفاً تا پایان سال اعتبار خواهد داشت و هم استانی ها هرچه سریع تر باید نسبت به ثبت نام و تحویل کارت های ملی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به حساسیت های مشاغل نظامی و مشکلات موجود در خصوص عدم ترک پست، یادآور شد: ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه سیار صدور کارت ملی در خراسان جنوبی

راه اندازی ایستگاه سیار صدور کارت ملی در خراسان جنوبی