مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 04:152017-11-13اقتصادي

ممنوعیت عرضه قلیان 35 هزار نفر را در تهران بیکار می کند!


رییس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه داران سنتی تهران با بیان اینکه نمی توان این صنف تاریخی- فرهنگی را از اصناف کشور حذف کرد، گفت: با ممنوعیت عرضه قلیان، - عرضه آن زیرزمینی و 35 هزار نفر فقط در تهران از کار بیکار می شوند.

محسن نظری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برخی قوانین با دوراندیشی به مسائل نگاه نمی کند و گاها موجب مشکلاتی اقتصادی و اجتماعی می شود، اظهار کرد: اکنون قلیان و قهوه خانه ها از جمله اصنافی هستند که قدمت آنها در کشور به چند صد سال می رسد و نمی توان به راحتی آن را از جرگه اصناف حذف کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تهران حدود 6000 واحد صنفی زیر نظر این اتحادیه فعالیت می کنند که مجموعا 35 هزار نفر سرپرست خانوار در آنها مشغول به کار هستند و در صورتی که بدون در نظر گرفتن هیچ گونه جایگزینی اقدام به حذف قلیان و تعطیلی محل های عرضه صورت بگیرد، جدای از بر خی مشکلات اجتماعی که می تواند در پی این تصمیم رخ دهد، در اولین قدم این تعداد نفر از کار بیکار خواهند شد.

رییس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه داران سنتی تهران با اشاره به برخی تبعات اجتماعی حذف قلیان از واحدهای تحت نظر اتحادیه، گفت: پیش از این قانون ممنوعیت عرضه قلیان در کافه ها و رستوران ها و واحدهای بدون جواز مطرح شده بود که اتحادیه به این قوانین پایبند بوده و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت عرضه قلیان 35 هزار نفر را در تهران بیکار می کند!

ممنوعیت عرضه قلیان 35 هزار نفر را در تهران بیکار می کند!