مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 13:412017-11-11سياسي

عضو شورای عالی نظام پرستاری: پرستاران در ایران هیچ وقت بازنشسته نمی شوند


براساس عدم اجرای صحیح قانون ارتقاء بهره وری، پرستاران در ایران هیچ وقت بازنشسته نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، کامران سیفی پور عضو شورای عالی نظام پرستاری در خصوص اجرای قانون ارتقا بهره وری گفت: شیوه بازنشستگی تدریجی مربوط به قبل از پایان خدمت است، قانون بهره وری و کاهش ساعت کار پرستاران شیب نامناسبی دارد .

در سیستم بازنشستگی کارکنان ، یکی ازمهم ترین مسایل شیوه جدا شدن از دستگاه وشغل است که نحوه این فراغت درادامه زندگی شاغلین بسیار موثر است.

وی با اشاره به این که بازنشستگی با مولفه هایی چون سن ،توانایی های روحی ،روانی ،جسمی واجتماعی افراد مرتبط است، اظهار داشت:احساس تعلق وجذابیت های که در دوران خدمت برای شاغل به وجود می آید در طول زمان ،تعلق خاطر ووابستگی عمیقی برای شاغل ایجاد می کند که در صورت جداشدن ناگهانی با مخاطرات ومشکلات زیادی همراه خواهد بود.

عضو شورای عالی نظام پرستاری خاطر نشان کرد: سیستم بازنشستگی وتامین نیازهای بازنشستگان در کشورهای پیشرفته با نظامات اداری داخلی کشورهای در حال توسعه بسیار متفاوت است .

برای بازنشستگی ابتدا باید فرد از نظر اجتماعی ، خانواده ، تامین امکانات رفاهی ، زیستی وموارد نیازهای طبیعی، جسمی و روانی آماده گردد اما متاسفانه بازنشستگی در ایران با مرگ معادل سازی می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای عالی نظام پرستاری: پرستاران در ایران هیچ وقت بازنشسته نمی شوند

عضو شورای عالی نظام پرستاری: پرستاران در ایران هیچ وقت بازنشسته نمی شوند