مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1396 ساعت 17:462017-11-07فناوري

کتاب رسانه های اجتماعی (اصول و کاربردها) منتشر شد


رسانه های اجتماعی (اصول و کاربردها) اثر پاویسا شلدون، ترجمه حسین حسنی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، این کتاب اصول و کاربردهای رسانه های اجتماعی را در موقعیت های ارتباطات میان فردی، رسانه های جمعی، سازمانی و سیاسی بررسی می کند.

فناوری های رسانه های اجتماعی شکل های بسیار متفاوتی دارند که از جمله می توان به سایت های شبکه اجتماعی همانند فیس بوک و توییتر، وبلاگ ها، ویکی ها، سایت های به اشتراک گذاری آنلاین ویدئو و عکس (همانند پینترست)، سایت های رتبه بندی و نشانه گذاری اجتماعی و سایت های گپ زنی متنی و ویدئویی (همانند اسکایپ) اشاره کرد.

به طور خلاصه این کتاب به برخی از پرسش های زیر پاسخ می دهد: - چه کسانی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟ - آیا ما می توانیم روابط معناداری را از طریق رسانه های اجتماعی برقرار کنیم؟ - افراد به هنگام بحرانها و بلایای طبیعی چگونه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟ - افراد چگونه از رسانه های اجتماعی برای کسب حمایت اجتماعی و برانگیختن تغییر سیاسی استفاده می کنند؟ - آیا حریم خصوصی مرده است؟ - کارفرمایان چگونه از رسانه های اجتماعی برای نظارت بر کارمندان خود استفاده می کنند؟ - معلمان و دانش آموزان چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی با هم ارتباط برقرار می کنند؟ - نهادهای تبلیغاتی چگونه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب رسانه های اجتماعی (اصول و کاربردها) منتشر شد

کتاب رسانه های اجتماعی (اصول و کاربردها) منتشر شد