مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1396 ساعت 13:512017-11-06سياسي

عسگر اولادی به روایت رهبر انقلاب


حبیب الله عسگراولادی مسلمان، روز سه شنبه 14 آبان 1392 پس از چند ماه بستری شدن در بیمارستان، در پی عارضه قلبی در سن 81 سالگی درگذشت.

- خبرگزاری فارس" ـ گروه تاریخ: مقام معظم رهبری در تاریخ در 1392 درباره حبیب الله عسگر اولادی می فرماید: به نظر من مرحوم عسگراولادی در سه بخش آدم برجسته ای بود: یک بخش، بخش دینی بود؛ تدین.

ایشان انصافا متدین به معنای واقعی، متعبد، پایبند به مسائل شرعی و دینی به معنای واقعی کلمه [بود].

انگیزه ی این مبارزاتی هم که ایشان می کرد - چه از دوران جوانی و در مجموعه ی مؤتلفه؛ و بعد داخل زندان، چون ایشان داخل زندان هم مبارزه، می کرد و بعد از زندان تا پیروزی انقلاب؛ و بعد از پیروزی انقلاب تا آخر؛ و در این اواخر هم با این نامه نگاری ها و این کارهایی که ایشان می کرد؛ همه ی اینها #مبارزه بود دیگر - تدین بود، یعنی واقعا احساس مسئولیت می کرد.

جنبه دومی که در آقای عسگراولادی بود جنبه ی اخلاقی بود؛ ایشان انسانی بود دارای اخلاق حَسَن شرعی؛ بسیار متین، بسیار پُرحوصله، صبور، باانصاف؛ خب روح تدین اینها است دیگر.

جنبه ی سوم آقای عسگراولادی جنبه ی فکری بود، ایشان یک آدم فکری بود؛ آدم بسیار خوش فکر در مسائل سیاسی و در مسائل اجتماعی [بود] و به هیچ وجه ایشان یک آدم عامی نبود؛ در همه ی مسائلی که وارد می شد اهل فکر بود، هم در مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگر اولادی به روایت رهبر انقلاب

عسگر اولادی به روایت رهبر انقلاب