مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1396 ساعت 09:102017-11-06اجتماعي

مصوبه آزاد، منطقه آزاد، تردد آزاد!


تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد، شعاع حرکتی مشخص و معینی دارند و با انجام رویه ورود موقت می توانند از این محدوده خارج و وارد سرزمین اصلی شوند که در این صورت بر اساس قانون با انجام این رویه و صدور پروانه ورود موقت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، طبق ماده 16 آیین نامه راهنمایی و رانندگی این مناطق، شعاع مشخص شده برای تردد این خودروها در مناطق مختلف یکسان نیست و باهم تفاوت دارد.

به عنوان مثال تردد خودروهای منطقه آزاد اروند و ارس محدوده ای بیشتر از یک صد کیلومتر دارند درحالی که مناطق آزاد قشم و کیش در محدوده 30 کیلومتر مجاز به تردد هستند.

در همین خصوص جادری، استاندار سابق هرمزگان بود که در مردادماه 94 استارت اولیه این خواسته را در استان هرمزگان زد و افزود: اقدام های اولیه برای تردد خودروهایی پلاک مناطق آزاد در تمام شهرهای استان از جمله تصویب در شورای تأمین انجام شده و منتظر مصوبه هیئت دولت هستیم.

جادری خاطرنشان کرد: کارگروه بررسی تردد خودروهایی با پلاک مناطق آزاد تشکیل شده و از نظر ما این امر مشکلی ندارد و به طور حتم با مجوز دولت این کار صورت می گیرد.

اما شاید این صحبت ها به یک ماه هم نکشید که با واکنش رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان مواجه شد، محمدباقر سلیمی در رابطه با فراهم شدن امکان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه آزاد، منطقه آزاد، تردد آزاد!

مصوبه آزاد، منطقه آزاد، تردد آزاد!