مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 15:002017-11-05سياسي

هلال احمر به نقش آفرینی در رفع آسیب های روحی جامعه نیز بپردازد


نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر پیگیری آسیب های جسمی نقش مهمی در رفع آسیب های روحی و فکری جامعه نیز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با دکتر گل فشان مدیر جمعیت هلال احمر استان قم و معاونین با وی که در جامعه مدرسین برگزار شد، با گرامیداشت 14 آبان سالروز تاسیس این جمعیت و ضمن قدردانی از تلاش های هلال احمر در راهپیمایی اربعین افزود: راهپیمایی اربعین سفر معنوی است که برای دست اندرکاران و تلاش گران برگزاری این آیین بزرگ توفیق الهی مسئلت داریم.

وی تصریح کرد: انسان طبق آموزه های اسلام دارای دو نوع وظیفه است یک سلسه وظایف فردی همچون رابطه بنده با خدا و عبادت و یکسری وظایف اجتماعی که دارای ارزش فوق العاده ای است و جایگاه مهمی دارد.

وی در رابطه با وظایف اجتماعی افراد در جامعه خاطرنشان کرد: انسان با آحاد جامعه زندگی می کند و نمی تواند در مسیر زندگی تک روی کند و کاری به کار جامعه و مسیر آن نداشته باشد، ناگزیر باید خود را با جامعه و نیازهای جامعه تطبیق دهد.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: روایاتی وجود دارد که انسان ها را به بدن واحد تعبیر می کند و در این بدن واحد انسان ها نمی توانند خود را عضوی جدا تصور کنند چرا که همه مانند یک پیکر واحد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر به نقش آفرینی در رفع آسیب های روحی جامعه نیز بپردازد

هلال احمر به نقش آفرینی در رفع آسیب های روحی جامعه نیز بپردازد