مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1396 ساعت 12:352017-11-01اجتماعي

زیست فناور به جای زیست شناس در مدارس کشور تربیت می شود


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش، محتوای درسی کتاب ها به گونه ای تغییر خواهد کرد که به جای تربیت زیست شناس، - زیست فناور تربیت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی قانعی در مراسم اختتامیه کارگاه بازی سازی زیست فناوری با اشاره به ضرورت تغییر محتوای درسی زیست شناسی مدارس، بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه ستاد با آموزش و پرورش، محتوای کتب درسی به نحوی تغییر خواهد کرد که زین پس به جای زیست شناس، زیست فناور در مدارس تربیت خواهد شد.

وی افزود: یکی از رسالت های اصلی ستاد توسعه زیست فناوری ترویج مفاهیم مربوط به این حوزه است و بخش دانش آموزی اصلی ترین پایه ترویج زیست فناوری محسوب می شود.

قانعی همچنین تصریح کرد: در حوزه دانش آموزی، برای جلب دانش آموزان نیازمند راه های به روز و جذاب بودیم، به همین دلیل به سراغ ساخت بازی های رایانه ای رفتیم تا از طریق این بازی ها مفاهیم زیست فناوری را به آنها آموزش دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: با کمک آموزش و پرورش، محتوای کتب درسی را مبتنی بر فناوری اطلاعات ارائه می کنیم تا بستر جذب دانش آموزان به سمت زیست فناوری را بیشتر فراهم کنیم.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، بازی سازی زیست فناوری را آغازگر چرخه ترویج زیست فناوری در مدارس دانست و تجاری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست فناور به جای زیست شناس در مدارس کشور تربیت می شود

زیست فناور به جای زیست شناس در مدارس کشور تربیت می شود