مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1396 ساعت 16:102017-10-31پزشكي

افتتاح دفتر موسسه خیریه کودکان در مشهد با حضور مدیر استانی بانک ایران زمین


با حضور مدیریت شعب استان خراسان بانک ایران زمین و جمعی از مسئولان استانی و خبرنگاران دفتر موسسه خیریه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی در محل مجمع خیرین سلامت این استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ایران زمین"، صلاح الدین دلشاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه محکم و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم گفت: شعار و خط مشی موسسه این است که هیچ بیمار نابهنجار مادرزادی نباید در کشور به دلیل فقر از سلامت جسمانی بی بهره باشد.

ناهنجاری های مادرزادی به بیماری هایی گفته می شود که در اثر اختلال در روند سیرتکاملی برخی از اعضای بدن یا احشا، در دوران جنینی ایجاد می شود که در بین اقشار جامعه بیشترین آسیب را خانواده های محروم و نیازمند متحمل می شوند، موسسه خیریه محکم در سال 1384 به منظور حمایت مالی برای درمان و جراحی، آموزش و جلوگیری از شیوع این بیماری ها در تهران شروع به کار کرد.

علی اکبر ریحانی مدیر شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین در این مراسم با اعلام همراهی این بانک با موسسه مورد اشاره گفت: بانک ایران زمین در جهت مشارکت وحمایت از این امر خداپسندانه و در چارچوب دستورالعمل های بانک مرکزی آماده ارائه خدمات مالی به این موسسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر موسسه خیریه کودکان در مشهد با حضور مدیر استانی بانک ایران زمین

افتتاح دفتر موسسه خیریه کودکان در مشهد با حضور مدیر استانی بانک ایران زمین