مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1396 ساعت 12:052017-10-27ورزشي

تنها راه روشن شدن حقایق درباره اتفاقات لیگ کشتی


بدنبال برخی حواشی درباره چگونگی قهرمانی تیم های بیمه رازی در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، بهترین راهکار برای مشخص شدن صحت و سقم وقایع رخ داده انتشار قراردادهای کشتی گیران داخلی و خارجی در مرحله نهایی لیگ کشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی همانند سال های اخیر بار دیگر عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر را از آن خود کردند.

اما روز سه شنبه و بدنبال قهرمانی تیم های بیمه رازی در لیگ کشتی آزاد و فرنگی، اتهامات زیادی از سوی تیم های رقیب نسبت به چگونگی قهرمانی تیم های بیمه رازی در این رقابت ها مطرح شد.

مهمترین اتهام مطرح شده نسبت به این تیم پس از شکست 5 بر 3 تیم ایزی پایپ کاشان مقابل بیمه رازی در فینال لیگ کشتی آزاد مطرح شد، جایی که سرپرست تیم ایزی پایپ مدعی شد کشتی گیران شاخص این تیم بدلیل برخی اتفاقات پشت پرده از حضور در دیدار فینال خودداری کرده اند تا به این ترتیب قهرمانی تیم بیمه رازی با خیالی آسوده تر اتفاق بیفتد؛ موضوعی که با واکنش تند غلامرضا محمدی سرمربی تیم بیمه رازی روبرو شد و آن را شدیدا تکذیب کرد.

نکته جالب توجه اینجاست که مصطفی علیزاده سرمربی تیم ایزی پایپ بر خلاف نظر سرپرست این تیم در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک از گرجستان طبق قرارداد باید 2 کشتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه روشن شدن حقایق درباره اتفاقات لیگ کشتی

تنها راه روشن شدن حقایق درباره اتفاقات لیگ کشتی