مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1396 ساعت 10:102017-10-27ورزشي

بازگشت رسول خادم به سرمربیگری تیم ملی


نشست شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در حالی تا زمان انتخابات مجمع فدراسیون برگزار خواهد شد که از رسول خادم به عنوان یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری یاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ناکامی در رقابتهای جهانی فرانسه باعث شد تا شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با جدیت به دنبال دلایل این شکست و در صورت لزوم، تغییر کادر فنی تیم ملی باشد.

این نشست بنا به دلایلی تاکنون برگزار نشده، اما گفته می شود اعضای شورا با توجه به زمان برگزاری انتخابات مجمع، بزودی گردهم خواهند آمد تا تکلیف کادر فنی را روشن کنند.

تا به امروز اسامی مختلفی بطور غیر رسمی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی و جانشینی محمد طلایی مطرح شده و حتی برخی از منابع آگاه از تغییر تمامی مربیان کادر فنی نیز خبر می دهند، اما فعلا هیچ چیز تا زمان برگزاری نشست شورای فنی، روشن و قطعی نیست.

هر چند محمد طلایی همچنان به عنوان سرمربی در اردوی مقدماتی تیم ملی معرفی شده، اما نکته جالب اینجاست که گفته می شود یکی از گزینه های اصلی شورای فنی برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد، شخص رسول خادم است و اوست که می تواند این تیم را در رویدادهای مهم آتی به خوبی هدایت و رهبری کند.

البته رسول خادم در زمان سرمربیگری محمد طلایی هم نظارت غیر مستقیمی بر روند اجرای برنامه های تیم ملی داشت و تنها بخشی که او نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت رسول خادم به سرمربیگری تیم ملی

بازگشت رسول خادم به سرمربیگری تیم ملی