مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 14:412017-10-24فرهنگي

فیلم های ایرانی در جشنواره فیلم دنیای آسیا


فیلم های سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار، زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده و یه وا به کارگردانی آناهید آباد در جشنواره فیلم دنیای آسیا به روی پرده می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلم های سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار، زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده و یه وا به کارگردانی آناهید آباد در جشنواره فیلم دنیای آسیا به روی پرده می روند.

در این جشنواره که توجهی ویژه به فیلم های آسیایی معرفی شده به اسکار و گلدن گلوب دارد، فیلم های نفس به پخش کنندگی مستقل های ایرانی، زرد به پخش کنندگی ایران آرت هاوس فیلم و یه وا به پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی حضور دارند.

فیلم یه وا که پیش از این در جشنواره های فیلم مونترال (کانادا) و میل ولی (آمریکا) به نمایش در آمده است، در مقام محصولی مشترک از دو کشور ارمنستان و ایران جهت رقابت در اسکار رشته بهترین فیلم خارجی زبان از سوی ارمنستان به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی معرفی شده است.

جشنواره فیلم دنیای آسیا از 3 تا 11 آبان سال جاری در لس آنجلس برگزار می شود.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a20074 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های ایرانی در جشنواره فیلم دنیای آسیا

فیلم های ایرانی در جشنواره فیلم دنیای آسیا