مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 13:252017-10-24فرهنگي

تجلیل از آثار فاخر هنری ادبی بازنشستگان با موضوع محرم


آیین اختتامیه سومین سوگواره فرهنگی، هنری، ادبی خیمه با تقدیر از آثار برتر بخش های عکس، فیلم و دل نوشته های عاشورایی در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، در این سوگواره که بیش از 3300 اثر از بازنشستگان و سالمندان تهرانی به آن ارسال شد، پس از بررسی داوران و از مجموع 2800 فریم عکس، بیش از 240 فیلم یک دقیقه ای و 300 دل نوشته و شعر عاشورایی، 15 اثر برتر معرفی و مورد تقدیر مسئولان و مدیران شهری قرار گرفت.

این آثار که در قالب فراخوان برای ارایه فیلم و عکس از عزاداری های مردم در رثای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم امسال از دوربین بازنشستگان تهرانی و دل نوشته های ایشان با موضوع مظلومیت امام سوم شیعیان جهان جمع آوری شده بود، طی بیش از ده روز مورد نقد داوران سوگواره قرار گرفت تا در آیین اختتامیه از منتخبان تقدیر شود.

در این مراسم، دکتر مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به حضور پرشور بازنشستگان تهرانی در چنین رویداد فرهنگی، هنری و ادبی، رشد سه برابری مخاطبان نسبت به دوره گذشته و 8 برابری نسبت به دوره اول را نقطه قوت سوگواره خیمه عنوان کرد و افزود: از سال گذشته بخش دل نوشته به سوگواره فرهنگی هنری خیمه اضافه شد که خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از آثار فاخر هنری ادبی بازنشستگان با موضوع محرم

تجلیل از آثار فاخر هنری ادبی بازنشستگان با موضوع محرم