مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 12:552017-10-24سياسي

سالانه 30 هزار معلول به جمع معلولین کشور اضافه می شوند


مدیر کل بهزیستی سمنان با اشاره به نقش اختلالات بینایی در جمعیت بالای معلولین ایرانی اظهار کرد: براساس آمار رسمی سالانه 25 تا 30هزار معلول به علت اختلالات ژنتیک به مجموعه معلولین کشور اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا ایزدپور در نشستی با مسئولان و مربیان بهزیستی استان از پیشگیری از معلولیت ها به عنوان جدی ترین استراتژی و برنامه بهزیستی کشور نام برد و خاطرنشان کرد: بهزیستی پیشگیری را مقدم بر درمان دانسته و از این رو درصدد است که با اجرای طرح های مختلف از وقوع حوادث و معلولیت پیشگیری کند.

وی با ستایش از پیگیری سازمان بهزیستی در چهارساله دولت تدبیر و امید و اجباری شدن طرح غربالگری ژنتیک گفت: این طرح یکی از مهمترین دستاوردهای سازمان در برنامه ششم توسعه است.

ایزدپور از برنامه ریزی سازمان برای تدوین آیین نامه اجرایی این طرح خبر داد و گفت: تدوین این آیین نامه اجرایی که امیدواریم هرچه زودتر بین علوم پزشکی و سازمان بهزیستی تدوین شود به کاهش معلولین کمک زیادی می کند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از شناسایی1000 کودک دارای اختلال بینایی از طریق اجرای طرح غربالگری تنبلی چشم در استان سمنان خبر داد.

ایزدپور با اشاره به طرح اجباری شدن طرح غربالگری ژنتیک در کشور که از سال گذشته توسط دولت تدبیر و امید به اجرا گذاشته شد از آن به عنوان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 30 هزار معلول به جمع معلولین کشور اضافه می شوند

سالانه 30 هزار معلول به جمع معلولین کشور اضافه می شوند