مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 12:452017-10-24اقتصادي

تسهیل صدور کارت بازرگانی برای شرکت های دانش بنیان حوزه صنایع و کشاورزی


تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجمع تشکل های دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای توسعه و رشد محصولات دانش بنیان به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری معاونت علمی و مجمع تشکل های دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران به منظور به کارگیری ظرفیت های بخش خصوصی کشور در رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش بنیان و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی امضاء شد.

همکاری در راه ‏اندازی مرکز شتابدهی و نوآوری مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ، همکاری در جهت راه اندازی و تقویت سامانه تامین مالی جمعی (Crowdfunding) در مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، همکاری در تاسیس و توسعه فعالیت صندوق‏ های سرمایه گذاری جسورانه و همکاری در جذب سرمایه برای معرفی طرح ها و شرکت های دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از جمله محورهای اصلی این تفاهم نامه است.

بر اساس این تفاهم نامه معاونت علمی متعهد شد تا نسبت به حمایت معنوی و فنی از طراحی و راه اندازی موضوعات این تفاهم نامه و نسبت به اطلاع رسانی و ترغیب فعالان حوزه دانش بنیان جهت ورود به موضوعات این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت های ایجادشده اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل صدور کارت بازرگانی برای شرکت های دانش بنیان حوزه صنایع و کشاورزی

تسهیل صدور کارت بازرگانی برای شرکت های دانش بنیان حوزه صنایع و کشاورزی