مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 12:402017-10-24اجتماعي

استعفای 2 مدیر آموزش و پرورش در شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا استعفاء داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپهدار مجلسی نژاد، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا که در 17 بهمن 92 سکان مدیریتی این اداره را تحول گرفته بود بعد از 4 سال از سمت خود استعفاء داد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید استعفای خود گفت: استعفاء کتبی نداده ام اما به آموزش و پرورش استان اعلام کردم که دیگر نمی توانم در این شهرستان خدمت کنم.

مجلسی نژاد در خصوص دلیل استعفایش از مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: پس از چند سال در عرصه خدمت به شهرستان دنا به آموزش و پرورش استان اعلام کردم که کسان دیگری وارد این عرصه شوند.

در واقع به خاطر اینکه عرصه خدمت را برای جوانان مهیا کنیم از مدیریت خود استعفاء دادم.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در پاسخ به این سوال که استعفای شما پذیرفته شد؟ اضافه کرد: فردا چهارشنبه، سوم آبان مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قبل از وی سید علی اکبر هاشمی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز از سمت خود استعفاء داده بود.

پیش از این نیز هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مجمع فرهنگیان استان از تشکیل کارگروهی برای بررسی و تغییر بعضی از مدیران خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای 2 مدیر آموزش و پرورش در شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد

استعفای 2 مدیر آموزش و پرورش در شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد