مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 12:252017-10-24بين الملل

استخدام یک شرکت آمریکایی توسط امارات برای هدف قرار دادن قطر


سایت خبری "مک کلاچی" آمریکا نوشت، امارات برای هدف قرار دادن قطر از طریق شبکه های اجتماعی، یک شرکت آمریکایی را که با استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید روابط عمیقی دارد، - استخدام یک شرکت آمریکایی توسط امارات برای هدف قرار دادن قطر سایت خبری "مک کلاچی" آمریکا نوشت، امارات برای هدف قرار دادن قطر از طریق شبکه های اجتماعی، یک شرکت آمریکایی را که با استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید روابط عمیقی دارد، به کار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سایت خبری گزارش داد، پس از برکناری استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از سمتش در کاخ سفید، امارات از این شرکت درخواست کمک کرده و 330 هزار دلار برای هدف قرار دادن قطر در پایگاه های فیس بوک، توییتر و دیگر شبکه های مجازی پرداخت کرده است.

گزارش مذکور حاکی از این است که این شرکت وابسته به شرکت مادری است که شرکت "کامبریج آنالیتیکا" نیز متعلق به این شرکت مادر است.

ترامپ در جریان کمپین ریاست جمهوری خود برای ارسال پیام های آنلاین از شرکت کامبریج آنالیتیکا کمک گرفته بود.

بنا بر بیانیه مالی منتشر شده، بنن زمانی که فعالیتش را در کاخ سفید آغاز کرد، در شرکت کامبریج آنالیتیکا سهامی به ارزش حدود یک تا پنج میلیون دلار داشت که احتمال می رفت پس از آغاز کار در کاخ سفید سهامش را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام یک شرکت آمریکایی توسط امارات برای هدف قرار دادن قطر

استخدام یک شرکت آمریکایی توسط امارات برای هدف قرار دادن قطر