مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 12:202017-10-24اجتماعي

ناوگان اتوبوسی فارس آماده جابه جایی زائران اربعین است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آمادگی کامل ناوگان اتوبوسی این استان برای جابه جایی ایمن زائران اربعین حسینی،خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا سیاهپور سه شنبه 3 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای آمادگی ناوگان حمل مسافر در فارس، گفت: سال گذشته بیش از 500 دستگاه اتوبوس تحت پوشش شرکت های حمل و نقل مسافر در جابه جایی زائران اربعین فعال بود.

او با بیان اینکه سال گذشته 50 هزار و 500 زائر با استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده ای فارس جابه جا شدند، گفت: این تعداد زائر در قالب 1398 سرویس خدماتی را از شرکت های حمل و نقل جاده ای دریافت کردند که 39 درصد آن غیردربستی و 61 درصد نیز دربستی بود.

سیاهپور با یادآوری اینکه فارس امسال هم استان معین برای ارائه خدمات به استان های همجوار و جنوب کشور و مرز شلمچه است، گفت: پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات به متقاضیان سفرهای زمینی از فارس و سایر استان های همجوار شده است.

مدیرکل راهداری فارس خاطرنشان کرد: فارس بیش از 4900 دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار دارد که 920 دستگاه آن اتوبوس های بین شهری است که در قالب 121 شرکت خدمات را ارائه می دهند.

سیاهپور گفت: با توجه به اهمیت جابه جایی ایمن مسافران، از زائران درخواست داریم تا با مدیریت زمانی سفر، در تامین رفاه و ایمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان اتوبوسی فارس آماده جابه جایی زائران اربعین است

ناوگان اتوبوسی فارس آماده جابه جایی زائران اربعین است